October 1, 2022

Die 11 beste tandartswebwerwe van 2022 (+ wegneemetes wenke)

Die 11 beste tandartswebwerwe van 2022 (+ wegneemetes wenke)


Ek is laat vir ‘n tandarts afspraak. Erger nog, ek moet ‘n nuwe tandarts kry. Lang storie kort: Ek het die afgelope twee weke baie tyd spandeer om deur tandartswebwerwe te kyk, en om die waarheid te sê, ek sal lieg as ek ontken dat ek een van die 94% mense is wie se eerste indruk ontwerpverwant is .

Terwyl ek besig was om ranglyste te google en webwerwe te vlugtig, het ek opgemerk dat sommige van dieselfde elemente my meer oor ‘n praktyk wil leer. Hier is dus 11 tandartswebwerfvoorbeelde wat jy as inspirasie of modelle vir jou eie kan gebruik.

Jy ken die boor. (Te veel?) Voordat ons na die voorbeelde spring, kom ons praat oor hoekom ‘n webwerf heel moontlik die belangrikste hulpmiddel vir jou tandartsbemarkingstrategie is.

Hoekom is jou tandarts-webwerf ‘n belangrike bemarkingsinstrument?

Jou webwerf is ‘n belangrike tandheelkundige bemarkingsinstrument omdat dit jou toelaat om jou praktyk se aanbiedinge, etos en unieke waarde-aanbod te kommunikeer – en dit kan selfs potensiële nuwe kliënte lok en omskep. Volgens ‘n 2019-opname kies die meeste mense ‘n tandartskantoor op grond van aanlynresensies, nabyheid en soekenjinranglys.

opname resultate oor hoekom mense tandartse kies uit resultate op Google

Alhoewel dit nie die belangrikste faktor is nie, is die voorkoms van ‘n tandarts se webwerf steeds a deurslaggewende faktor vir mense wat ‘n tandarts soek. Nog belangriker, jou webwerf speel ook ‘n groot rol in jou soekenjinranglys, en jou aanlyn-teenwoordigheid dra by tot die kwaliteit en kwantiteit van jou resensies.

Boonop, wanneer jy die data volgens ouderdom filtreer, styg die persentasie respondente wat die webwerf wat die mooiste het, tot 6,7% vir 18- tot 34-jariges, en dit neem selfs meer toe wanneer jy verder inkrimp tot 18-24 jaar- oues. Vir jonger mense word die kwaliteit van jou webwerf al hoe meer invloedryk in hul besluit om ‘n afspraak te maak of nie.

Die wegneemete: Jou webwerf is ‘n belangrike hulpmiddel om nuwe pasiënte te lok en mond-tot-mond-verwysings na jou tandartspraktyk om te skakel—een wat die moeite werd is om tyd in te belê om seker te maak jy kry die meeste daaruit.

Tandarts webwerf voorbeelde

Noudat ons duidelik is oor hoekom jou webwerf belangrik is om jou tandheelkundige praktyk te laat groei, kom ons kyk hoe jy dit kan verbeter. Hier is 11 ongelooflike webwerf-voorbeelde van regte tandartse sodat jy idees en inspirasie kan kry. Bevestig jouself (moes) en kom ons gaan deur hulle.

1. Neig

Nadat ek een of twee keer na tandartskantore in Boston gesoek het, het ek geteikende Instagram-advertensies van Tend begin kry. Die advertensies was nuwerwets en boeiend, so ek het natuurlik die tandarts se webwerf besoek.

beste tandarts webwerf voorbeelde - neig se tuisblad

Die navigasie is eenvoudig aan nuwe en bestaande pasiënte gelyk, wat aan my kommunikeer dat Tend sy belofte nakom om besoeke aan die tandarts uit die staanspoor te stroomlyn.

Plus, die video op die tuisblad gee my ‘n duidelike idee van wat om te verwag met Tend. Laastens is die Nantes-lettertipe in gedempte kleure, sowel as die winkelfront wat prominent in die helde-afdeling uitgebeeld word, modern en uitnodigend.

2. Dntl-balk

Dntl Bar is ‘n ander tandartskantoor wat ‘n nuwer, moderne ervaring belowe – hierdie keer in NYC, en met ‘n ander fokus vir sy webwerf.

beste tandarts webwerf voorbeelde - dntl bar se tuisblad

Dntl-balk het ‘n skoon, luukse webwerf kleurskema– room, swart en ‘n gedempte goud. Die video in die helde-afdeling gaan voort met hierdie kleurpalet, insluitend groentjies met die Perrier-bottels en goed ingerigte kantoormeubels.

Nou kan die vonkelwater lyk asof dit min met ‘n tandartskantoor te doen het (behalwe die feit dat dit tot holtes kan lei). Maar die video vang ‘n pasiënt vas wat by die kantoor instap vir ‘n besoek en ‘n drankie gryp terwyl hy papierwerk op ‘n tablet invul. Dit wys die pasiëntgesentreerde Dntl Bar-ervaring wat die byskrif belowe.


3. Die Smilist

Dit is van kardinale belang om dwingende ontwerp te hê, maar dit is nie die enigste ding wat jy nodig het om jou pasiënte te beïndruk nie. Kyk bietjie na hierdie tandarts webwerf voorbeeld van The Smilist geleë in Smithtown, NY.

beste tandarts webwerf voorbeelde - die smilist

Hierdie helde-afdeling die prosedures en tipes sorg uiteensit wat die kantoor bied, wat ‘n uitstekende keuse is: In 2019 het meer as 64% van mense gerapporteer dat hulle probeer het om selfdiagnoseer te maak voordat hulle ‘n afspraak gemaak het.

Dit dui daarop dat baie van jou potensiële nuwe pasiënte op soek is na spesifieke dienste – nie net ‘n skoonmaak nie, maar ‘n vulling vir ‘n holte of ‘n konsultasie vir periodonsie. As u dienste duidelik op u webwerf uiteengesit word, maak dit vir hierdie soekers duidelik dat u hulle kan help. (Plus, duidelike kopie is kopie wat verkoop).

Ook opmerklik: Soos Tend, The Smilist Smithtown gee die opsie om aanlyn of per telefoon te bespreek, wat dit vir jou potensiële kliënt maklik maak om met jou in aanraking te kom soos hulle verkies. Hierdie gemak van bespreking behoort standaard in tandartswebwerwe te wees.

4. Smileable

Jou potensiële kliënte wil weet wat jou huidige pasiënte sê. Trouens, 71% van mense wat ‘n nuwe tandarts soek, kyk aanlyn resensies om hulle te help besluit watter praktyk om te kies.

Smilebar weet dit, so hulle kenmerk klante-getuigskrifte op hul webwerf.

beste tandarts webwerf voorbeelde - die smilebar se webwerf met 'n resensie

Om die resensies voor en in die middel te plaas sodat enigiemand wat u praktyk oorweeg, dit sien, is ‘n uitstekende oproep, veral wanneer hulle ‘n unieke verkoopspunt vir u praktyk kan uitlig.

5. Maine Tandheelkunde

Wanneer jy jou tandartskantoor op jou webwerf uitlig, wil jy jou dienste, kliënteresensies en ‘n vinnige, maklike manier om jou te kontak aanbied. Jy wil ook jou kantoor uitnodigend en betroubaar maak.

Die beste manier om dit te doen is om vermenslik jou handelsmerk. Maine Tandheelkunde maak dit duidelik dat daar mense agter die praktyk is deur die personeel prominent op die tuisblad, net onder die vou, te vertoon.

Kyk.

beste tandarts webwerf voorbeelde - hoof tandheelkunde se tuisblad

Die foto’s van Dr Lawlor en die hele span is wonderlik, en die kopieer dat die missie en die hele kantoor se pasiënt-eerste benadering maak dit nog beter.

Ook opmerklik: A+ tandarts woordspeling met “Ons sal jou vrot bederf, maak nie saak hoe daardie tande lyk nie.”

6. Watertoring Tandheelkundige Sorg

Regte foto’s van mense is wonderlik. As jy die vermensliking van jou handelsmerk na die volgende vlak wil neem, sal jy nodig hê video. Watertower Dental Care, geleë in Chicago, het ‘n ongelooflike video wat die ligging uitlig, ‘n pasiënt deur ‘n afspraak neem en die warm benadering tot pasiëntsorg beklemtoon wat enigiemand (lees: ek) goed sal laat voel om ‘n afspraak te bespreek.

Die video wys Watertower Tandheelkundige Sorg se skoon en professionele praktyk, sowel as sy warm en uitnodigende personeel. Boonop is die gebruik van video ‘n bewese manier om jou omskakelingskoers ‘n hupstoot te gee – ek wed dat hierdie heldevideo help om nuwe kliënte te lok.

Boonop neem dit aanlyn skedulering ‘n stap verder deur aan te bied virtuele konsultasies.

beste tandartswebwerwe - watertoring virtuele konsultasie

7. Sagte tandheelkundige

Nog ‘n element wat u op u tandartswebwerf wil insluit, is ‘n vertrou sein– en jy sal meer as een wil hê. Vertrouensseine laat jou potensiële kliënt weet dat jy werklik is, jy is betroubaar en jy is veilig. Dit kan graderings, sertifiserings, verwante handelsmerke, kliënte, ervaring of ander besonderhede wees wat jou webwerfbesoekers sal verseker dat jy vertrou kan word.

Gentle Dental, ‘n nasionale netwerk van tandartskantore, sluit sommige in boeiende statistieke oor sy liggings, jare van sorg en verwante tandartse. Al hierdie maak dit ‘n veiliger keuse vir pasiënte en toekomstige pasiënte.

beste tandarts webwerf voorbeelde - sagte tandheelkundige

8. Inspireer Tandheelkundige Groep

Om ‘n tandarts-afspraak per telefoon te skeduleer is ondoeltreffend en irriterend – veral as jy op soek is na gerieflikstenie noodwendig volgende beskikbaar. Jou tandarts-webwerf moet ‘n duidelike, eenvoudige manier hê vir jou huidige pasiënte en jou voornemende afsprake maak.

Inspire Dental Group sluit teks-afspraakherinnerings in ‘n video op sy tuisblad in, en dit bied ‘n knoppie met ‘n duidelike GTA om ‘n afspraak te maak.

beste tandarts webwerf voorbeelde - inspireer tandheelkundige groep se tuisblad

Sien jy dit kletsbot in die regterhoek ook? Inspire beantwoord jou vrae en vernietig jou bekommernisse voordat jy dit selfs moet oorweeg om ‘n afspraak te skeduleer—wat dit duidelik maak dat jy nie foonmerker hoef te speel (of hoegenaamd die foon optel) om jou volgende skoonmaak te kry nie.

9. Pearl Tandheelkundige NYC

Tot dusver het die voorbeelde van die tandartswebwerf slanke handelsmerke, warm video’s, boeiende kopie en maklike kontakmetodes ingesluit. Baie admin en mense, nie baie tandheelkunde nie. Ek beveel nie aan om voor en na foto’s of iets dergeliks in te sluit nie. Om eerlik te wees, tande is soort van grof. Seker die beste om foto’s op die tuisblad te vermy.

Maar jy wil nog steeds maak jou dienste duidelik. Pearl Dental NYC doen ‘n goeie werk om te gebruik grafika om sy kundigheid te verteenwoordig (sonder om enige regte monde in te sluit).

Kyk.

beste tandarts webwerf voorbeelde - Pearl se tuisblad

Benewens grafika soos die mondmodel hierbo, gebruik Pearl konteksleidrade in sy foto’s om sy biomimetiese fokus te beklemtoon. Byvoorbeeld, die tipiese lig, die kopstuk en die perspektief van die tandarts in die foto hieronder.

beste tandarts webwerf voorbeelde - pêrel

Dit is ‘n goeie manier om jou praktyk se werk en tandheelkundige kundigheid uit te lig sonder om grafies te raak.

10. Concord Tandheelkundige Associates

Pasiëntresensies is so belangrik, maar dit is noodsaaklik dat die resensies betroubaar sowel as oortuigend is. Dit is hoekom dit beter kan wees om jou webwerf besoekers na te lei ongevraagde, onbevooroordeelde getuigskrifte ingesamel deur ‘n aanlyn hersieningsplatform soos Yelp of jou Google Besigheidsprofiel. Daar word nie ontken dat jou pasiënte in daardie geval eerlik is oor hul vyfster-ervarings nie.

Maar jy hoef nie noodwendig jou potensiële pasiënte van jou webwerf af te lei nie. U kan hierdie resensies insluit net soos Concord Dental Associates hieronder doen.

beste tandarts webwerf voorbeelde - Concord tandheelkundige geassosieerdes se tuisblad

Twee ander dinge spring my hier uit: A knoppie om die bladsy te vertaal en die uitgelig “COVID-veiligheid.” Die vertaalopsie beteken nie net dat hierdie tandartswebwerf toeganklik is nie, maar dat Concord Dental Associates ook is. Die feit dat die COVID-voorsorgmaatreëls eerste in die navigasiebalk en hoogtepunte is, sê vir my dat hierdie praktyk weet dat sy pasiënte pligsgetrou is. Albei hierdie is bemoedigend om ‘n afspraak te maak.

11. Tandheelkundige sorg Seattle

Ons het deur baie tandartswebwerfvoorbeelde gegaan en die beelde, die ontwerpe, die knoppies en die resensies geïdentifiseer wat goed werk. Iets waaroor ons nog nie te veel gepraat het nie? Webwerf kopie.

Vir tandartsbemarking wil jy seker maak dat jou kopie akkuraat is, maar dit beteken nie dat dit vervelig of vaal hoef te wees nie. Een manier om dit te vermy, is om interessante kragwoorde soos hierdie te gebruik.

Nog ‘n manier om dit te vermy, is om beklemtoon die impak van jou tandheelkundige sorg of jou praktyk se benadering, of die voordeel in plaas van die kenmerk.

Tandheelkundige sorg Seattle kry dit reg.

beste tandarts webwerf voorbeelde - tandheelkundige sorg Seattle se tuisblad

Om uitsonderlike tande te hê is meer as ‘n halfjaarlikse skoonmaak en holte-ondersoek—dit bevorder selfvertroue. Om hierdie groter prentjie-impakte op jou tandarts-webwerf vas te vang, sal jou help om jou kompetisie te oortref (laaste een, ek belowe).

Gebruik hierdie tandartswebwerfvoorbeelde om jou eie te verbeter

Ons het deur baie tandartswebwerfvoorbeelde gegaan om hul beste kenmerke te identifiseer. Hier is ‘n vinnige oorsig van die wenke wat ons deurgegaan het:

  • Verfris jou handelsmerkkleure en jou webwerf-ontwerp vir kontemporêre aantrekkingskrag.
  • Beklemtoon jou kantoor se unieke verkoopsvoorstel, of dit nou kommunikasie of spesifieke dienste is.
  • Spesifiseer jou pasiëntresensies prominent.
  • Sluit vertrouensseine in om jou gesag te vestig.
  • Maak dit maklik vir potensiële kliënte om jou kantoor te kontak.
  • Gebruik foto’s van regte mense om vertroue te bou en nuwe vooruitsigte te verwelkom.
  • Voeg video by om jou handelsmerk te vermenslik en gee pasiënte ‘n duidelike prentjie van wat om te verwag.
  • Fokus op die voordele van u dienste in u webwerfkopie.



Source link